Da biste se izgradili, ponekad morate da se slomite - Men`s Health

Da biste se izgradili, ponekad morate da se slomite

Stalno ulozite u teretanu kao istrenirani vojnik. Unapred znate sve vežbe, broj serija, broj ponavljanja i opterećenje sa kojim ćete da radite. A onda naiđu neki dani kada svoj dnevnik treninga želite da ostavite u svojoj torbi i da probate nešto drugo. Želite da izazovete sebe i odete daleko izvan zone udobnosti. Trening koji će vas ostaviti potpuno slomljene.

Zato smo mi tu za vas, sledeći put kada kročite u teretanu i želite da probate nešto drugačije i kada kažemo drugačije mislimo na apsolutnu brutalnost, probajte sa ovim treningom.

Pročitajte i: Vežbe za bolje rezultate

Trening “Đavo” ima i svoj cilj, a to je da na šipku nabacite na šipku tegove koji su jednaki vašoj telesonoj težini. Ovo pravilo važi za zadnji čučanj i mrtvo dizanje sa trap šipkom. Kada budete radili potisak sa ramena i iznad glave, opterećenje neka bude jednako polovini vaše telesne težine. Naravno, uvek možete da smanjite opterećenje ako je neophodno. Kada dođete do zgiba, morate da uradite što više ponavljanja, odnosno do otkaza. Vaši bodovi su upravo broj ponavljanja zgibova na kraju svake serije.  Uradite više ponavljanja od svog trening partnera ili poboljšajte sopstveni skor.

TRENING
Uradite četiri kruga. Možete da odmorite koliko god hoćete između vežbi, ali za 12 minuta morate da završite jedan krug vežbi. Dakle radite u krug ove četiri vežbe:

Zadnji čučanj; Ponavljanja: 6;

Potisak iznad glave; Ponavljanja: 8;

Mrtvo dizanje sa trap šipkom; Ponavljanja: 10;

Zgibovi; Ponavljanja: Što više možete!

Pročitajte i  Snažan srednji deo tela: Vežba sa medicinkom
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *