Letovanje nije izgovor: Najbolje vežbe koje možete da radite i na odmoru - Men`s Health

Letovanje nije izgovor: Najbolje vežbe koje možete da radite i na odmoru

Džim Vajt, vlasnik Džim Vajt fitnes i nutricionističkog studija u Virdžiniji Bič, otkriva program ultimativnog treninga na plaži, koji se sastoji iz četiri dela, a čine ga vežbe sa sopstvenom težinom.

Vežbaj i na putovanju: Trening u hotelskoj sobi

Prvi deo treninga

Uradite tri serije sledećih vežbi

Vežba 1

HODAJUĆI ISKORAK 1 minut

odmor 30 sekundi

Vežba 2

ČUČNJEVI KROZ VAZDUH (Air squats)

odmor 30 sekundi

Vežba 3

BOČNI ISKORAK, 30 sekundi levom nogom, 30 sekundi desnom nogom

Pročitajte i Zašto i kada treba da radite iskorak

odmor 30 sekundi

Drugi deo treninga

Uradite dve serije sledećih vežbi:

Vežba 1

TRČANJE NA PLAŽI S PODIGNUTIM KOLENIMA, 1 minut

odmor 30 sekundi

Pročitajte i Na plaži one prvo primete

Vežba 2

PUSHUP OFF BENCH (stopala na benču odnosno uzdignutoj površini, a ruke na podlozi), 30 sekundi

odmor 30 sekundi

Pročitajte i  Naučno dokazano: Ove Eminemove pesme donose uspeh u teretani
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *