Trening Rempejdža Džeksona - Men`s Health

Trening Rempejdža Džeksona

Kao što smo već rekli, Rempejdž je nedavno otišao iz najveće borilačke organizacije UFC-a, nakon serije loših i dosadnih borbi i potpisao višegodišnji ugovor sa organizacijom Bellator MMA i sa organizacijom Total Nonstop Action Wrestling, što su zapravo kečeri. Tako će ovaj nekada svetski šampion u poluteškoj kategoriji moći da vežba svoje glumačke sposobnosti pred američkim farmerima.

U međuvremenu pogledajte kako Džekson održava svoju kondiciju i povećava mišićna vlakna na svom već izgrađenom telu.

TRENING
Podestie štopericu na pet minuta. Ovde ima pet serija različitih vežbi koje bi trebalo uraditi u svih pet minuta. Pokrenite štopericu i završite prve vežbe u prvom minutu, odmah pređite na vežbe za drugi minut. Takođe, bez prestanka pređite na vežbe za treći minut i nastavite sve tako dok ne završite svih pet minuta. Kada završite prvi krug, odmorite jedan minut i sve ponovite, radite do pet krugova.

MINUT 1
Radite sitan skip dok menajte udarce iz direkta u aperkat ili kroše. Udarajte u vreću, ako nemate vreću i to je ok, onda radite shadow boks. Samo mala napomena, znamo da vama koji nikada niste trenirali neku borilačku veštinu minut shadow boksa deluje kao šala, ali gledajte da kada postavite jedan tempo sa njim i završite, bez varanja.

MINUT 2
Radite sprol sa skokom, čučnjeve, iskorak i penjanje na steper sve po 15 sekundi. Ukoliko vam nije jasno šta je sprol, objasnićemo vam sa video klipom ispod.

MINUT 3
Skelkovi, uski sklekovi, plank i supermen takođe sve ove četiri vežbe po 15 sekundi, recimo da od ovih vežbi niste upoznati sa supermenom, pa ćemo takođe postaviti video.

MINUT 4
Naizmenični direkti 15 sekundi, aperkati takođe 15 sekundi, krošei 15 sekundi, i poslednjih 15 sekundi stanite u gard i pokušajte da izbegavate različite udarce. Dakle, odbrambeno kretanje.

Pročitajte i  Hranom do ravnog stomaka: Kako da u kuhinji "isklešete" trbušnjake

MINUT 5
Obični trbušnjaci, trbušnjaci sa uvrtanjem, sklopke i supermen sve po 15 sekundi. I trudite se naravno da uradite što više! Pod običnim trbušnjaci podrazumevamo da legnete na pod, savijete noge u kolenima i onda podižete grudi ka kolenima. Trbušnjaci sa uvrtanjem su slični kao i obični trbušnjaci s tim što kada držite ruke iza glave pokušate desnim laktom da dodirnete levo koleno.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *