Žvaka: Najveći neprijatelj vaših...trbušnjaka?! - Page 2 of 2 - Men`s Health

Žvaka: Najveći neprijatelj vaših…trbušnjaka?!

PROBLEM VRATA

Tokom pregiba trupa, težina vaše glave je podržana od strane vašeg vrata, ali veliki problem predstavlja što su neki mišići vrata povezani sa bradom, a ne sa glavom, pa se često dešava da se opterećuje mišić, koji počinje od ključne kosti i dodiruje kosti glave iza uha.

15 serija za 15 minuta: formula za čelično jezgro

Mekdžil je istakao da je ovaj problem primetio kod ljudi koji mnogo žvaću žvakaće gume, jer stalnim aktiviranjem ovih mišića za žvakanje oni opuštaju druge mišiće koji dodiruju vilicu, uključujući i vratne fleksore.

Postoji jednostavan način da ove mišiće “vratite u igru”:

  • Ustanite sa ispravljenim vratom
  • Stavite pesnicu ispod brade
  • postavite jezik na vrh usana, odmah iza zuba i gurajte ga kao kada stežete mišiće vrata
  • Sada gurajte pesnicom toliko da stvarate otpor u mišićima vrata, što rezultira bez pokreta u bilo kom pravcu

Kada vaši mišići vrata budu opet normalno funkcionisali, trebalo bi da osećate svako ponavljanje u vašim trbušnjacima, bez kočenja vrata.

Mekdžil preporučuje da svaki dan radite pregib truba, zajedno sa vežbama bočni most i leteći pas.

Pročitajte: 6 grešaka zbog kojih još uvek nemate trbušnjake

Ove tri vežbe će izgraditi prekopotrebu izdrživost u svim mišićima, stabilizovaće mišiće donjih leđa, što će vam pomoći da izbegnete bol u leđima kao i u vratu.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Napumpajte biceps uz ovu brzinsku vežbu
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *