Testirajte snagu svojih grudi - Men`s Health

Testirajte snagu svojih grudi

Mi ovde imamo tri zbog kojih će vaše grudi da eksplodiraju, ne bukvalno naravno. Ovaj trening se radi sa većim opterećenjima i pogađa vaša mišićna tkiva iz svakog bitnog ugla.

Probajte: Eksplozivni test snage i brzine!

URADI TO

Dakle, pre nego što uradite ovaj dodatni trening, slobodno uradite ceo set benč presa. Da bi uradili ceo ovaj trening za 15 minuta, morate malo da požurite sa zagrevanjem oko benč presa. Polako povećavajte težinu tegova, odmarajući se samo između serija dok dodajete tegove na šipku. Za početak ovih vežbi nećete baš moći da izbacite svoju najveću kilažu četiri do šest puta kada krenete sa ovim treningom, pa zbog toga koristite malo manje težine nego inače. Ali to je cena koju morate da platite kako bi ovaj trening završili na vreme. Kako bi sveli problem na minimum, odmorite dva minuta nakon poslednjeg zagrevanja, tj. pre nego što krenete na ovaj trening

Testirajte stanje svog mozga za 20 sekundi

TRENING

BENČ PRES
1 serija; 4 do 6 ponavljanja

KOSI BENČ SA BUČICAMA
1 serija; 8 do 10 ponavljanja

PROPADANJE
1 serija; 12 do 15 ponavljanja

Zapamtite, ukoliko ste početnici možete da radite samo ove tri vežbe, ako ste već neko vreme u teretani, odradite bar seriju benč presa pre nego što krenete na ovaj trening, poenta jeste da istrenirate svoje granice do kraja.

Pročitajte i  Uradite više sklekova nego ikada pre
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *