Isklešite svoj torzo za 20 minuta - Men`s Health

Isklešite svoj torzo za 20 minuta

Ovaj trening za gronji deo tela pogodiće sve neophodne mišićne grupe: trbušnjake, grudi, leđa, triceps i ramena. Ukoliko ste u stisci sa vremenom, ovo je prava stvar za vas, ne oduzima vreme, nisu vam potrebni nikakvi rekviziti, a verovali ili ne, vaši mišići će vam posle biti zahvalni.

Prekretnica ovog treninga, koji se inače sastoji iz svima poznatih vežbi (neki bi rekli i elementarnih), je posebna verzija plenka. Ova vežba se izvodi tako što stanete u poziciju za sklek. Dok držite vaše telo pravo, a trbušnjake stegnutim, podignite desnu ruku sa poda i udarite se o desnu butinu. Udarajte se u butine naizmenično , ali sve vreme pazite da se ne njišete previše ili da vam kukovi ne padaju.

Pročitajte i: Sve o sklekovima

Od početka do kraja ovaj trening bi trebalo da traje nekih 20 minuta, što je zaista malo, ukoliko želite da imate zategnuto i zdravo telo.

TRENING
Sve vežbe radite po navedenom predosledu, nemojte da pravite pauzu između vežbi. Kada završite jedan krug vežbi, ponovite sve još četiri puta, za ukupno pet krugova.

Sklekovi; Ponavljanja: 20;

Pregib trupa; Ponavljanja: 20;

Plenk; Ponavljanja: 10 (po 10 udaraca za svaku ruku)

Sklopka; Ponavljanja: 20;

Uski sklekovi; Ponavljanja: 20;

Bicikl; Ponavljanja: 20;

Pročitajte i  Džejson Hah: Improvizovani trening – bez izgovora!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *