Biceps od čelika: Ovo je vežba koju morate da počnete da radite - Men`s Health

Biceps od čelika: Ovo je vežba koju morate da počnete da radite

Svaki ozbiljan fitnes stručnjak će vam reći da je poenta u izgradnji mišića a ne u jurenju mase. Lepo oblikovani bicepsi daće vašem izgledu puno bolju pojavu u odnosu na isključivo velike i masivne mišiće ruku.

Upravo zbog toga je nastala vežba; Spajder pregib ez šipkom na kosoj klupi. Uz pomoć ovog pokreta na odličan način ćete izolovati mišiće bicepsa i dodati detalje koji će još više izdefinisati mišiće ruku.

Biceps pregib za apolonsko telo: Ubrzajte rast mišića jednostavnim trikom

Biće vam potrebna podesiva trening klupa i ez šipka. Na klupu se spustite tako da vam grudi budu naslonjene na naslon klupe. Zategnite gornji i donji deo leđa, kao i trbušnjake. Vodite računa da vam ramena ne budu previše povučena unapred dok radite pokret pregiba. Na taj način ćete izbeći moguće povrede. Bilo bi poželjno da dok radite vežbu imate pomoć nekoga ko će vam dodati šipku.

Kada ste spremni, krenite sa pokretom pregiba tako davam u početnoj fazi podlaktice budu pralelne sa podom. Ukoliko dozvolite da vam laktovi budu u položaju ispred ramena stvorićete okruženje u kome ćete se lako moći povrediti. Na kraju pokreta stisnite biceps i u toj poziciji se zadržite sekundu ili dve, a potom se vratite u početnu poziciju.

SNAGA BICEPSA: Landmine koncentracioni pregib (VIDEO)

Ova vežba se može raditi u alternativnom izdanju, tačnije sa bučicama. Na ovaj način ćete još više izolovati mišić i tako izazvati mišićnu hipertrofiju. Vežbu izvodite kroz 3 serije sa 10 do 12 ponavljanja.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Kako da izgradite telo Entonija Džošue: 7 brutalnih vežbi za telo boksera!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *