Razlozi neuspeha: 8 stvari koje ne radite nakon treninga! - Page 2 of 2 - Men`s Health

Razlozi neuspeha: 8 stvari koje ne radite nakon treninga!

Saznajte i 4 razloga zašto vaši mišići ne rastu (a naporno trenirate)

NE KORISTITE WHEY PROTEIN

Whey protein se brzo vari i snabdeva naše ćelije mišića neophodnim amino kiselinama, mnogo brže od drugih suplemenata. Posebno je koristan kada se uzima tik nakon treninga i sa pravom se smatra najboljim elementom za sticanje mišićne mase.

UNOSITE MASNE NAMIRNICE

Vaš obrok nakon treninga bi trebao sadržati ugljene hidrate i amino kiseline kako biste što postojanije nahranili i obnovili mišiće. S obzirom da masti usporavaju digestivni sistem nije previše pametno da nakon fizičke aktivnosti konzumirate ovu vrstu namirnica.

NE UZIMATE SUPLEMENTE

Kada je reč o treninzima, najvažnija stvar su pravilna ishrana i kvalitetan trening, međutim ukoliko želite da ostvarite vidljiv napredak pametna suplementacija je ključna stvar. Ukoliko imate ambiciju da istopite masne kiseline i izgradite mišićnu masu suplementi poput kreatina, glutamina, BCAA i leucina biće vaš najsnažniji saveznik.

Otkrijte i Vodič za upotrebu sagorevača masti

MANJAK SNA

U idealnim uslovima bilo bi idealno da nakon treninga odspavate nekih sat vremena kako biste obnovili mišiće i nervni sistem. Fitnes stručnajci savetuju da izbegavate fizički naporne aktivnosti nakon treninga. Nakon treninga vaša rutina bi trebala činiti momente relaksacije odmora i uzimanje kvalitetnog obroka. Treninzi sa opterećenjem su efikasni jedino ukoliko nakon njih oporavite telo.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Razbijački trening najfit tipa na svetu
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *