Nije svaki dan za grudi i biceps - Men`s Health

Nije svaki dan za grudi i biceps

Nažalost, neki se stvarno pridržavaju ovih preglupih saveta pa na kraju izgledaju kao da je neko stavio ogromno telo na dve čačkalice. Ok, ne morate da budete ludi za treningom nogu, ali morate da shvatite da je to neophodno. Verovatno želite da vam se trening završi što brže, pa mi smo vam izašli u susret i za vas napravili trening koji će vam zapaiti kvadricepse.

SKOK ČUČANJ SA MEDICINKOM
5 serija; 3 ponavljanja
Držite težu medicinku u rukama neka vam noge budu u širini ramena. Spustite se u čučanj dok vam budite ne budu paralelne sa podom, a zatim skočite. To je jedno ponavljanje.

ISKORAK NA VISOKU KUTIJU
3 serije; 6 ponavljanja
Stanite pored kutije ili stepera ili neke stabilne stolice, podignite levo stopalo na nju tako da vam butina leve noge bud iznad nivoa kuka. sada se podignite na tu kutiju tako što ćete se osloniti na to levo stopalo, neka druga noga visi kada dođete gore. Ukoliko vam ova vežba deluje jednostavno, možete u rukama da držite i bučice. Dakle, uradite prvo tri ponavljanja jednom, a zatim tri drugom nogom i to je jedna serija.

PREDNJI ČUČANJ
2 serija; 8 ponavljanja
Uzmite šipku sa vama dogovarajućim opterećenjem, savijte laktove na dole sve dok ne oslonite šipku na vašu ključnu kost, kada ste to uradili čučnite i to što niže, stegnite gluteuse i vratite se u početnu poziciju, to je jedno ponavljanje.

Pročitajte i  Sjajan trening za moćno telo ragbiste
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *