Jednostavno a teško: Ovo je najbolji trening za grudi! - Men`s Health

Jednostavno a teško: Ovo je najbolji trening za grudi!

Jednostavno a teško: Ovo je najbolji trening za grudi!

Bi Džej Gadur ovoga puta ima novi trening za vas, koji će nadograditi vaše mišiće grudi.

Saznajte koje vežbe za grudi morate da radite

Program treninga je isuviše jednostavan: uradite koliko god možete sklekova držeći bučice u rukama, a onda se okrenite, lezite na leđa i radite potisak sa grudi uskim hvatom bučicama od 6 do 10 kilograma isto koliko god možete.

Ovaj trening neće dugo trajati – od 60 do 90 sekundi je optimalno vreme većine ljudi, a zauzvrat ćete isklesati mišiće. Ukoliko vaš trening traje i duže, zadajte sebi izazov i uzmite teže bučice.

Otkrijte i Trening za kamene bicepse i tricepse

Na ovaj način ćete dodatno angažovati mišiće grudi i ruku i staviti ih pod veliku tenziju i vežbati izdržljivost.

Ovaj trening možete da ubacite u standardnu rutinu treninga i da ga računate na primer kao jednu vežbu ili da vam ovaj trening bude završnica predviđenog treninga.

Pročitajte i Vežbajte grudi i triceps na podu

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Sedmominutni trening za snažnije trbušnjake
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *