Bez tegova? Nema problema - Men`s Health

Bez tegova? Nema problema

Ipak, neka razlog za propuštanje vežbanja ne bude to što u blizini nije bilo fitnes studija, pošto vežbati možete i sa vlastitom telesnom težinom na principu izometričnog eksplozivnog opterećenja.

Početni položaj pri takvom vežbanju je uvek onaj položaj u kome su mišićna vlakna angažovane grupe mišića  napeta bar 4 sekunde. Potom eksplozivnim pokretom potpuno stegnete grupu mišića i tako maksimalno opteretite sva mišićna vlakna. Za kratko i delotvorno vežbanje vam u nastavku predstavljamo vežbe sklekova i čučnjeva, a sami možete na opisani način uključiti i druge vežbe.

Vežbe izvodite sa 6 do 8 ponavljanja u pet do šest serija. Odmor me∂u vežbama neka ne bude duži od 30 sekundi.

SKLEKOVI
U početnom položaju postavite ruke nešto šire od ramena, telo mora biti potpuno pravo od gležnjeva do ramena. Spustite se do visine na kojoj su vam ramena u istoj ravni sa laktovima i zadržite se u tom položaju 4 sekunde. Potom se eksplozivno odbacite nagore u početni položaj tako da vam se dlanovi odlepe od podloge. Razdaljina izme∂u dlanova i podloge neka bude što veća.

ČUČNJEVI
U početnom položaju postavite stopala u širinu ramena. Spustite se nadole kao da hoćete da sednete na stolicu do visine kada su butine paralelne sa tlom ili još niže. U tom položaju ostanite 4 sekunde, a potom se eksplozivno odbijte od podloge i skočite što više.

Pročitajte i  Kako da budete jaki kao Rok?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *