3 najbolje vežbe za mršavo i zategnuto telo - Men`s Health

3 najbolje vežbe za mršavo i zategnuto telo

Generalni menadžer Unbreakable Perfomance Centra iz Los Anđelesa, Gabe, preporučio je svim muškarcima sledeće tri vežbe, koje će doprineti da izgledaju mršavo i moćno u isto vreme.

1. Prva vežba Farmerov hod služi za usavršavanje stabilnosti i ravnoteže ramena.

Uzmite dva ketlbela iste težine, stavite u svaku ruku po jedan i šetajte sa njima. Ponovite ovu vežbu tri puta. Morate da budete pažljivi, jer ukoliko dopustite da ketlbeli vise iz vaših ruku možete da se povredite.

Pročitajte i: Dve vežbe sa ketlbelom koje svako treba da usavrši

2. Sledeća vežba je Mrtvo dizanje trap barom.

Pre svega vam treba trap bar, a potom tegovi određene težine. Sada je vreme da dižete. Počnite sa tri serije od po 8 ponavljanja, a onda menjajte težinu.

3. Poslednja vežba se zove Guranje sanki.

Sanke su jedna od mašina, koje istovremeno poboljšavaju kondiciju, sagorevaju masti, grade mišiće i povećavaju brzinu. U ovoj vežbi , u jednom pravcu treba da gurate sanke sa određenom težinom držeći se za ručke, koje su postavljene u visini struka. Kada dođete do kraja prostorije, zaobiđite sanke i uhvatite se za nisko postavljene ručke i gurajte u suprotnom pravcu.

Pročitajte i: Hejev kondicioni trening

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Najbolje u svetu fitnesa 2015: 8 stvari koje treba da znate
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *