Savršeno izvođenje: Lateralno dizanje u pretklonu - Men`s Health

Savršeno izvođenje: Lateralno dizanje u pretklonu

Lateralno dizanje u pretklonu aktivira pre svega zadnje deltoide – često zanemareni deo trokrakog deltoidnog mišića. Takođe uključuje srednje i donje trapezaste mišiće i romboide. Pokušajte da uradite tri serije od po osam do 12 ponavljanja i to posle vežbe za ramena.

Pročitajte i: Trening za savršena ramena

Uobičajena greška bi bila da koristite suviše veliku težinu i vrlo je važno da pokret izvedete pravilno.
Grudni koš ne sme da se pomera tokom vežbe i leđa moraju biti prava. Ako ne možete da napravite malu
pauzu na kraju pokreta, to znači da radite se prevelikom težinom. Radite ovako:

Noge su razmaknut emalo više od širine ramena i savijene u kolenima. Uzmite par bučica. Dlanove okrenite jedan prema drugom. Stomačni mišići su uvučeni. Savijajte gornji deo tela ka napred dok vam leđa ne dođu u položaj paralelan sa podom. To je početni položaj.

Polako dižite ruke u stranu. Napravite pauzu od nekoliko sekundi na kraju pokreta (bučice bi trebalo da budu u visini ramena). Stegnite lopatice.

Polako vratite bučice u početni položaj.

Pročitajte i  Izazov 10 fenomenalnih vežbi: Nabildujte sve grupe mišića (3. deo)
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *