Koja kardio vežba je najbolja za vas? - Men`s Health

Koja kardio vežba je najbolja za vas?

Kao što smo već rekli vežbanje u teretani se obično deli na vežbe sa opterećenjima i na kardio vežbe, i svaka od ove dve vrste vežbi treba da ima svoje zasebno mesto u trening programu vežbača, budući da su i efekti koje ostavljaju na ljude značajno različiti.

Kada je reč o kardio vežbama, one su omiljene osobama koje žele smanjiti svoju kilažu i da istope masne naslage, a primetićete da posebno osobe ženskog pola jako često većinu treninga provedu upravo na ovaj način.

Takvo shvatanje kardio vežbi je pogrešno, prvenstveno zbog toga što svi oni koji imaju nešto više znanja od prosečne osobe, ove vežbe koriste tek kao ispomoć i sa njima tope dodatne kalorije, dok većinu posla obavljaju u kuhinji, detaljnim planiranjem ishrane.

Pročitajte i: Najzanimljivije kardio vežbe

Same vežbe sa opterećenjem (sa tegovima i na spravama) troše više kalorija od kardio vežbi. To je dokazana činjenica i treba je prihvatiti jednom za sva vremena. Kardio trening je odličan za celo telo i za kondiciju generalno, ali kada je u pitanju topljenje masnih naslaga, služi tek kao dodatna pomoć i nikako ne treba sve ostale aktivnosti baciti pod senku ove vrste vežbanja.

Izbor same kardio vežbe nije toliko bitan, sve daju manje-više isti efekat (razlikuju se samo po količini topljenja kalorija po jedinici vremena), jednostavno, najbolja kardio vežba je ona koja nam najviše odgovara i koju možete konstantno da izvodite, a da vam ne dosadi.

Dakle, bilo da izbor pada na trčanje, trčanje na traci, bicikl, plivanje, rolanje, ples, aerobik, jogu, ili bilo koji drugi vid fizičke aktivnosti, suština je u konstanti i neodustajanju.

Sa druge strane, jedina prava formula mršavljenja zove se kalorijski deficit, a predstavlja manji unos kalorija od potrošenog na dnevnoj bazi. Tim vođeni, možemo zaključiti da je moguće smršati i bez ikakvih vežbanja, što je tačno, ali mnogo lakši i zdraviji način je onaj u kojem se kombinuje i vežbanje, i to oba načina i vežbe sa opterećenjima i kardio vežbe.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *