Poboljšajte rezulatate: 4 načina da izvučete najbolje iz treninga - Men`s Health

Poboljšajte rezulatate: 4 načina da izvučete najbolje iz treninga

KOMBINUJTE KARDIO I VEŽBE SNAGE

Kardio trening i dizanje tegova se mogu kombinovati, ali nemojte nikad prvo da radite kardio.

Vožnja bicikla ili trčanje pre treninga snage zamara mišiće, što može da vam oduzme po dva ponavljanja po svakom setu.

Pročitajte i Efikasni treninzi koji dižu motivaciju na maksimum!

MISLITE O PRIORITETIMA

Mišici koje prve vežbate tokom treninga, postaju najjači, kažu naučnici iz Brazila.

„Zato prvo trenirajte velike mišićne grupe,vežbama kao što su zaveslaji ili mrtvo dizanja,“kaže lični trener Nik Tuminielo.

RADITE PRIPREMNE SETOVE

“Započnite svaku vežbu sa jedan do dva lakša seta da biste aktivirali mišice i nervni sistem”,savetuje Tuminielo.

Saznajte i 4 razloga zašto vaši mišići ne rastu (a naporno trenirate)

Koristite 50 do 75 odsto težine koju uobičajeno koristite.

POVLAČITE VIŠE

Uobičajeno je da više možete da podignete potiskivanjem nego povlačenjem, što može dovesti do povrede.

„Radite po dve vežbe povlačenja na svaku vežbu potiskivanja“, kaže sertifikovani lični trener Toni Đentilkore

Pročitajte i Osmislite najjači trening pomoću ovih saveta

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Opakih 20 minuta: Kružni trening koji briše kalorije
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *