5 vežbi za betonsko jezgro - Men`s Health

5 vežbi za betonsko jezgro

Svako ima svoj dan za trbušnjake u toku nedelje. Ali koliko ljudi zapravo trenira jačanje svog trupa? Mnogo ljudi i dalje misle da je trup ili jezgro, zapravo deo sa mišićima abdomena, a to je zapravo mnogo širi pojam koji obuhvata stabilizatore kičme i karlice.

Ako želite da začinite svoj trening za jezgro, sa nekim nekonvenvionalnim, ali veoma efektivnim pokretima, možete da počnete sa ovih 5.

Pročitajte i: 10 izazova na putu ka boljem telu

VEŽBE
Mrtvo dizanje
ova vežba uključuje više mišićnih vlakana nego bilo koja druga aktivnost koju radite. Zahteva od vas određenu količinu snage u kukovima, gluteusima, a kada ste na gornjoj poziciji, tesitra vaša donja leđa, trbušnjake i vremenom od zahteva ispravno držanje tela.

Kotrljanje na točku ili šipci
Većina vaših vežbi za trbušnjake zahteva od vas da ležite na leđima, ali jedna do najboljih vežbi ne samo za vaše trbušnjake, nego za celo jezgro radi se kada ste licem okrenuti prema podu.

Most
Često ubačena u kategoriju, koju mačo muškaric vole da označe sa “samo za devojke”, most gradi brutalnu snagu i izdržljivost vaših gluteusa, mišića donjih leđa i kukova. Što vam pomaže da radite čučnjeve sa većim opterećenjem, ali ne samo to, nego će vam pomoći i kod mrtvog dizanja, kao i leg presa.

Farmerov hod sa bučicama
Nošenje teškog tereta od tačke a do tačke b je iznenađujuće veliki zahtev za mišiće vašeg trupa. Obavezno ubacite ovu vežbu u svoju rutinu ukoliko želite da ojačate.

Pregib trupa u stranu sa bučicama
Nekada popularna vežba za trbušnjake, sada je više manje zaboravljena od strane vežbača. Razlog? mnogi se plaše da će proširiti svoj struk ukoliko nabace masu na svoj bočne trbušnjake. Ali ova vežba može da vam pomogne sa snagu i da vam poveća stabilnost.

Pročitajte i  Krosfit trening zbog kog će vam goreti mišići
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *