Pakao sa šipkom - Men`s Health

Pakao sa šipkom

Naravno, sa šipkom radite osnovne vežbe kao što su benč pres, čučanj i mrtvo dizanje, ali za ovaj fitnes izazov koristiće te tegove na potpuno trugačiji način. Radićete potiske iznad glave, sklekovi i lateralne  skokove sa šipkom. “Promena načina korišćenja šipke je zabavan način da testirate svoju snagu i da izazovete svoje mišiće,” kaže Tod Darkin, privatni trenier i autor programa The IMPACT! Body Plan.

Pročitajte i: 5 najpotcenjenijih vežbi

“Na primer, kada radite sklek sa rukama na šipci moraćete da stegnete celo svoje telo kako vam se šipka ne bi otkotrljala. Zbog toga je ovaj sklek mnogo teži nego obična verzija ove vežbe.”

Da li ste spremni sami ovo da probate? Uradite 10 potisaka sa ramena, 20 sklekova i 30 lateralnih skokova preko šipke bez pauze. To je prvi krug, uradite još jedan ceo krug.

Darkin je uspeo da uradi dva kruga za 2 minuta i 31 sekudnu. Da li možete da oborite njegov rekord?

Pročitajte i  Savršen V oblik tela: 7 vežbi za ramena

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *