Da li možete da uradite 40 sklekova? - Men`s Health

Da li možete da uradite 40 sklekova?

Zato što sklekovi ukazuju na izdržljivost gornjeg dela tela. Ako možete da uradite 40 sklekova, garantujemo da vas telo neće izdati kada dođete u neku od “biti ili ne biti situacija”, na primer kada treba da iznesete dete iz zgrade u plamenu, ili još realnijoj sitaciji da nosate prtljag vaše lepše polovine po aerodromu ili autobuskoj stanici.

TEST
Spistite telo tako da je paralelno sa podom, a zatim se podignite. Ponovite onoliko puta koliko god možete, ali pravilno.

REZULTATI
25 ili manje: slabo

Od 26 do 39: prosečno

40 ili više: jak i opasan

Pročitajte i: Sklek izazov

OJAČAJTE GORNJI DEO TELA NA DUŽE STAZE
Pokušajte sa sledećim programom koji će izdržljivost gornjeg dela vašeg tela na nivo fit muškarca posle 12 treninga.

Radite u serijama polovinu borja sklekova od onog koji ste uradili na testu – odmarajući se 60 sekudni između svake serije –  dok ne dođete do 40 sklekova. Na primer ako ste uradili 12 skelkova na testu, uradićete 7 serija po 6 sklekova.

Na svakom sledećem treningu (trenirajte svaki četvrti dan) smanjujte dužinnu pauze za 5 sekundi. Posle 12 treninga trebalo bi da ste u stanju da uradite 40 sklekova bez pauze.

BONUS SAVET
Izmerite koliko vam vremena treba da uradite vaš maksimalan broj sklekova. Neka vam odmor traje isto toliko. Ponovite vežbu 2 do 4 puta. Tako ćete brzo pobošljati izdržljivost gornjeg dela tela.

Pročitajte i  25 pokreta za čelične trbušnjake (VIDEO)
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *