Isklešite svoje trbušnjake - Men`s Health

Isklešite svoje trbušnjake

“Ovo je trening sa veoma brzim tempom, sastoji se iz tri vežbe, ali verujte mi utiče na celo vaše jezgro i neverovatno pogađa vaše trbušnjake” kaže profesionalni trener Tod Durkin, autor knjige The IMPACT! Body Plan. Vaši kosi mišići, gde spadaju vaši trbupnjaci i mišići koji se nalaze po strani torza rade zajedno sa mišićima u donjem delu leđa i kukova kako bi vi mogli što eksplozivnije da rotirate svoje telo. Da li ste spremni da testirate svoju rotacionu snagu?

URADITE TO
Uzimite štopericu, Uradite ove tri vežbe od prve do poslednje, a zatim od poslenje do prve, krećući se iz jedne vežbe u drugu, bez odmora! Kada završite, ponovite ako možete.

RUSKI TRBUŠNJACI
Sedite i držite bučicu vertikalno ispred svojih grudi. Nagnite malo torzo unazad i podignite vaše noge sa poda. Sada okrenite bučicu i svoju težinu na levo, a zatim na desno. Krećite se levo desno i to brzo. Uradite 20 ponavljanja.

SKLEK-SKOK
Zauzmite poziciju za sklek, zatim skočite svojim nogama napred, ali tako ih raširite da vam stopala dođu u ravan sa stopalima, zastanite za sekund i vratite se nazad u početnu poziciju skleka. To je jedno ponavljanje, uradite 10.

BICIKLI ZA BOČNE TRBUŠNJAKE
Lezite na leđa kolena i butine savijte za 90 stepeni, tako da vam je donji deo nogu postavljen paralelno sa podom. Stavite ruke iza glave i držite vaše laktove sa strane. Podignite ramena sa poda, a istovremeno povucite vaše levo koleno ka glavi sve dok ga ne dodirnete vašim desnim laktom. Istovremeno opružite vašu desnu nogu. Vratite se u početnim položaj i sve to uradite sa desnom nogom. Uradite ukupno 50 ponavljanja.

Pročitajte i  Tesanje sala za četiri nedelje

KAKO DA IZMERITE SVOJE SPOSOBNOSTI
Todu je bilo potrebno 2 minuta i 54 sekunde da završi ovaj program, da li vi možete da uradite bolje? Ostavite vaš komentar ispod!

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *