Efikasna završnica treninga za momentalno topljenje masnih naslaga - Men`s Health

Efikasna završnica treninga za momentalno topljenje masnih naslaga

Da biste potvrdili efekte dobrog treninga, potrebno je da na kraju treninga odradite sledeću vežbu, koja je kobinacija sumo mrtvog dizanja i skokova.

Pogledajte i Eksplozivni petominutni finiš koji nadoknađuje propušten trening!

“Ovaj eksplozivni pokret će angažovati mišiće čitavog tela i pokrenuti ubrzano sagorevanje kalorija”, kaže fitnes savetnik Men’s Health-a Bi Džej Gadur.

Pored ubrzavanja metabolizma, ovi skokovi će aktivirati kukove i ojačati snagu donjeg dela tela.

Izvodite 10 sumo skokova sa girjom u vremenu od 60 sekundi. Ukupno vežbu radite 10 minuta.

Vodite računa da svako ponavljanje tretirate kao zasebno ponavljanje, vodeći računa o tehnici izvođenja.

Sumo mrtvo dizanje: Fitnes saveti čoveka koji može da digne 453 kilograma

Pogledajte video:

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Ove vežbe istezanja su vam neophodne pre treninga
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *