8 najboljih vežbi za leđa na mašini sa kablovima - Men`s Health

8 najboljih vežbi za leđa na mašini sa kablovima

Stalno se vraćamo na priču ukoliko želite da vam se vidi i ispod majice da ste u opasnoj formi, jednostavno morate da se posvetite izgradnji gornjeg dela tela, a ponajviše možda izgradnji svojih leđa.

Otkrijte i: Gornji Cross over sa sajlama (VIDEO)

Treniranje one strane tela koju ne vidite u ogledalu, učiniće više za vašu muskulaturu, atletizam i snagu više nego bilo koji biceps pregib.

Jačanje leđnih mišića izgradiće neophodnu osnovu za dalje bezbedno treniranje. Ali, kod ovakvog treninga postoji više elemenata od vežbi sa šipkom, kao što su veslanje u pretklonu, mrtvo dizanje ili obrnuto veslanje.

Saznajte i kako da: Vežbajte sve tri glave vaših ramena

Probajte vežbe na mašini sa kablovima, koje verovali ili ne neće toliko opteretiti vaša ramena i laktove kao i vežbe sa slobodnim tegovima. Zato vam mi predstavljamo 8 najboljih vežbi koje možete da odradite sa kablovima.

SEDEĆE VESLANJE
Kod ove vežbe jako je bitno da se telom ne naginjete ka nazad, jer iako vam deluje kao lagano varanje, zapravo ćete samo nepotrebno opteretiti donji deo leđa.

Kako izvesti: Jednoručno obrnuto veslanje

JEDNORUČNO VESLANJE SA KABLOM
Ova vežba je dobra jer pogađa posebno levi, a posebno desni deo vaših leđa. Upravo zbog toga  ona ispravlja disbalans u snazi, aktivira vaše stabilizatore i sprečava povrede…

Pogledajte i: Više veslanja za veće mišiće

JEDNORUČNO VESLANJE SA KABLOM I ROTACIJA
Dodajući mali tvist na kraju pokreta, zapalićete stabilizatore vaših ramena, što će svakako doprineti vašoj otpornosti na povrede…

Jači za 60 sekundi: Bolji čučnjevi i sa više opterećenja

VESLANJE U POLUKLEČEĆEM STAVU
Ako želite da unapredite standardno jednoručno veslanje na mašini, jednostavno se spustite na jedno koleno i radite zaveslaje. Izgleda jednostavno, ali verujte nam položaj menja sve.

Pročitajte i  Vrhunska snaga

VESLANJE U ISKORAKU
Jednostavnom promenom stava možete vrlo laku vežbu veslanja da pretvorite u vežbu koja će da radi vaše celo telo.

30 STEPENI VUČENJE NA LATU
Iako je vučenje na latu odlična vežba sama po sebi, ovo mala promena je odlična i za vaša ramena, a svakako će pogoditi mišiće na središnjem i donjem delu trapezusa.

VUČENJE DO LICA
Smanjićete rizik od povrede, popravićete pogrbljen stav i nabaciti mišićnu masu, šta još možete da dobijete od jedne vežbe?

X VESLANJE

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *