4 vežbe koje mogu da zamene trčanje - Men`s Health

4 vežbe koje mogu da zamene trčanje

Svi smo bili u istoj situaciji, radije biste bacili peškir i otišli u svlačionicu nego što biste čekali u redu za jednu od traka u teretani, kojih izgleda nikad dosta. Kako ne biste preskočili svoj kardio tretman, poređali smo za vas alternative koji će vam pomoći da sagorite dovoljno kalorija i pokrenete svoj metabolzam.

PRESKAKANJE VIJAČE
Hoćete da znate kako Mejveter i dalje dominira u ringu protiv Argentinca u 37-oj? Provodi sate radeći boksersko preskakanje konopca. Prema rezultatima istraživanja koje je sproveo American College of Sports Medicine, preskakanje vijače 10 minuta je ekvivalentno trčanju 1,6km pri tempu od 9.6 km/h. U prevodu, to je dosta brzo.

Pročitajte i: Vežbe koje će vam izmeniti telo iz korena

VESLANJE
Postoji razlog zašto do sada nikada niste probali da veslate 15 minuta. Jer, veslanje zahteva od vas napor kako gornjeg, tako i donjeg dela tela. Istraživanje sa Djuk Univerziteta otkrilo je da vučenje i guranje na ovoj mašini koja topi masti, efikasnije od treninga sa otporom, bar što se tiče većih grupa mišića. Dodatan pozitivna stvar je što sa ovom vežbom mnoge povrede mogu da se izbegnu.

BICIKL
Nažalost, izbegavanje manijaka za volanom gradskog prevoza i veoma moguća smrt se ne računaju kao kardio trening. Zato probajte da svog dvotočkaša vozite u toku noći kada je manja guvža u saobraćaju. Magazin Journal of Strength & Conditioning Research u svom najnovijem istraživanju otrkio je da su biciklisti koji su vozili bicikl uveče pokazali 8% više energije u odnosu na one koji su vozili preko dana.

PLIVANJE
Plivački trening od sat vremena, tri puta nedeljno u toku deset nedelja može da poveća kapacitet vaših pluća za 11%, navodi se u istraživanju Journal of Applied Physiology.

Pročitajte i  Jednostavno veće ruke

Pročitajte i: Poboljšajte svoje plivačko umeće

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *