Poboljšajte svoju izdržljivost - Men`s Health

Poboljšajte svoju izdržljivost

ODMORITE SE
Da, trenirate jako i dugo, ali ipak uvek bi trebalo da imate sveže i spremne mišiće. Ekspert John Mandrola kaže:“Trenirajte jako i teško u teškim danima, lako u laganim danima; i nikad ne povezujte teške dane bez adekvatnog odmora.“ Osećaj svežine može svakome pomoći da postigne velike distance.

JEDITE PRAVILNO
Kad je u pitanju ishrana, ugljeni hidrati su ključni, jer telo koristi glikogen kao gorivo, kad stvari postanu teške. Kada se glikogen potroši, telo se okrene drugim izvorima kao štu su masne kiseline. Za duže kardio sesije, uzmite 30-60 grama ugljenih hidrata svaki sat, zavisno od telesne težine. Istraživanja su pokazala da kombinacija ugljenih hidrata i proteina može povećati izdržljivost i smanjiti oštećenje mišića. Zapamtite, najbolja kombinacija ugljenih hidrata, masti i proteina varira znatno kod sportista. Važno je da eksperimentišete da pronađete pravu kombinaciju za sebe.

Pročitajte i: Kako da izbegnete zamor mišića

HIIT
Možda zvuči čudno, ali je često manje zapravo više. Intervalni trening visokog intenziteta brzo delovanje intenzivne vežbe – može poboljšati izdržljivost u kombinaciji sa tradicionalnim treningom.

DODAJTE SNAGE
Što se treninga izdržljivosti tiče, važna je varijacija. Trening sa opterećenjem može pojačati kosti, ligamente, tetive i mišiće – pomaže da se poboljša ukupna sprema i poboljšava finalni sprint do kraja. Kombinujte aerobne vežbe sa bučicama, tegovima, vežbama koje uključuju telesnu težinu da poboljšate izdržljivost.

UKLJUČITE MUZIKU
Dokazano da je slušanje muzike povećava izdržljivost dok se hoda, pa se isto može primeniti na trčanje. Veza između tela i srca je jaka posebno kod izdržljivih sportista, i svaka pesma koja podiže može pomoći kad postane teško.

RADITE NA ONOME ŠTO VAM SLABO IDE
Ljudi često pronađu određeni način za fitnes i drže se toga. Ipak, stručnjaci savetuju da se radeći na izdržljivosti treba kombinovati vežbe: maratonci bi trebalo da rade na brzini, a trkači po ravnim stazama bi trebalo da rade kros trčanje. Ako želite da dostignete najbolji lični rezultat, morate da radite najzahtjevnije stvari.

Pročitajte i  ISKLEŠITE TELO ZA SAMO JEDAN MINUT: Brutalni trening boksa koji ćete obožavati
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *