8 saveta za savršenu dremku - Men`s Health

8 saveta za savršenu dremku

Bez obzira koliko je napet ili pod stresom, svako od nas može da se opusti I utone u kratkotrajno dremanje.  Ali potrebni je da uslovi budu odgovarajući. Mednik, koji je napisao knjigu Take a Nap! Change Your Life, imao je nekoliko korisnih saveta:

1. Prvi kriterijum je psihološki: Prepoznajte da niste lenji, već da vam je potreban odmor, koji će vam pomoći da budete produktivniji kada se probudite.

2. Pokušajte da odremate ujutru ili odmah nakon ručka. Ljudski bioritam period kasnog popodneva prepoznaje kao vreme za dubok san, koji će vas učiniti samo još više pospanim.

Pročitajte i: 5 koraka za bolji san

3. Izbegavajte unošenje velikih količina kofeina, kao i namirnica, koje sadrže visok procenta masti i šećera, jer se njihovo    konzumiranje meša sa sposobnošću osobe da zaspi.

4. Umesto toga, sat ili dva pre nego što odspavate, konzumirajte namirnice koje su bogate kalijumom i proteinom, koji pomažu da lakše zaspite.

Pročitajte i: Hrana za bolji san

5. Pronađite čisto i mirno mesto za odmor, gde vas ulična buka i graja neće ometati. Isključite zvono na mobilnom telefonu.

6. Pokušajte da zamračite sobu u kojoj ćete da predahnete. Mrak pomaže lučenje melatonina, hormona koji podstiče san.

7. Zapamtite da telesna temperatura opada kada utonete u san. Podignite sobnu temperaturu ili se pokrijte ćebetom.

8. Kada se opustite i spremite da odremate, podesite alarm telefona u

Pročitajte i  Pobedite mamurluk: 6 namirnica za brz oporavak organizma
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *