Najteži jutarnji trening sa 1000 ponavljanja - Men`s Health

Najteži jutarnji trening sa 1000 ponavljanja

Najteži jutarnji trening sa 1000 ponavljanja

Jutra su realno grozna, a jutarnji treninzi su još gori… Ali za pravi trening, vredi se i probuditi, posebno ukoliko vam taj trening omogućava 1000 ponavljanja u roku od 30 minuta. Takvu mogućnost vam upravo pruža trening personalnog trenera Krega Balantajna. “Kada radite vežbe sa visokim intenzitetom, sa minimalnim odmorom, garantovano ćete ubrzati svoj metabolizam”, kaže Kreg i dodaje, “I verovali ili ne, nakon ovog treninga bićete puni energije tokom celog dana.”

Upravo zbog toga, sutra ujutru preskočite snooze dugme i počnite da gradite snažnije telo, pre nego što se većina sveta probudi…

TRENING

Radite ove vežbe po redu, sa što manje odmora između. Obavezno pazite na broj ponavljanja, pokušajte da uradite svih 1000 ponavljanja za 30 ili manje minuta. Ako ne završite svih hiljadu za pola sata, pokušajte da popravite svoje vreme sledeći put. Ukoliko ne uspete da uradite sva ponavljanja, sledeći put probajte da povećate broj ponavljanja.

VEŽBE

Burpiji; Ponavljanja: 10; Serija: 5;

Čučanj-skok;  Ponavljanja: 25; Serija: 4;

Sklekovi;  Ponavljanja: 10; Serija: 10;

Čučanj;  Ponavljanja: 25; Serija: 6;

Planinar;  Ponavljanja: 20; Serija: 4;

Iskorak;  Ponavljanja: 10; Serija: 10;

Preskakanje vijače;  Ponavljanja: 100; Serija: 4;

Foto: Shutterstock

 

Pročitajte i  Evo kako možete da izdefinišete svoje telo!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *