Snaga i nadmoć: Vežbajte sve tri glave ramena - Men`s Health

Snaga i nadmoć: Vežbajte sve tri glave ramena

Dakle rame ima prednju, srednju i zadnju glavu. Ono što je bitno da znate je da ne postoji samo jedna vežba sa kojom ćete dovoljno razviti sve tri glave.

Nažalost, to većina početnika ne zna, stoga i imaju problema sa izgledom i razvojem svojih ramena. Bitna stvar koju ste odmah naučili u početku je da u svom treningu ramena trebalo da imate vežbe koje razvijaju sve tri pomenute glave. U nastavku teksta govorimo o tim vežbama i donosimo primer programa za trening ramena.

Pre nego što pogledate primer programa, veoma je bitno da znate da je rame veoma nestabilan zglob i da je podložno povredama. Jedan od saveta je da ne preterujete sa težinama, da koristite ispravnu formu, te da budete oprezni sa ramenim potiskom iza glave.

TRENING

Vežba Serije Ponavljanja
Potisak na Smith mašini 3 1 x 12-15, 2 x 10-12
Vučenje do brade dvoručnim tegom sa širokim hvatom 2 10-12
Lateralno podizanje bučica 2 10
Naizmenično frontalno podizanje bučicama 2 10
Jednoručno lateralno podizanje u pretklonu 2 10
Pročitajte i  Vežbajte i van teretane: Kućni trening za odlične rezultate
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *