Šta sve možete sa bučicom: Vežbe za svaki fitnes cilj - Page 3 of 3 - Men`s Health

Šta sve možete sa bučicom: Vežbe za svaki fitnes cilj

Šta sve možete sa bučicom: Vežbe za svaki fitnes cilj

Razvijte veću izdržljivost: BICEPS PREGIB U UPORU

Zauzmite položaj za sklek držeći bučice u rukama tako da su vam dlanovi okrenuti jedan ka drugom, a stopala blago razdvojena. Telo bi u tom položaju trebalo da formira pravu liniju od glave do stopala. Podignite desnu bučicu malo iznad tla, a onda je pregibanjem podignite do desnog ramena (probajte da ne pomerate nadlakticu). Spustite zatim bučicu, pa ponovite isto levom rukom. Nastavite sa naizmeničnim pregibanjima 30 do 60 sekundi.

Sagorite salo: ČUČANJ U ISKORAKU SA ODRUČENJEM

Zauzmite položaj iskoraka sa levom nogom ispred desne,držeći par bučica pored tela tako da su vam dlanovi okrenuti ka unutra.

Spuštajte se u čučanj dok vam leva butina ne bude paralelna sa tlom. Tada zastanite, pa se podignite vršeći pritom odručenje do visine ramena. Spustite ruke pri sledećem spuštanju u čučanj. Nastavite sa vežbom narednih 5 minuta, odmarajući se po potrebi. Na svakih 5 ponavljanja, iskoračite suprotnom nogom.

Saznajte i 1 bučica, 650 mišića

Ojačajte: JEDNONOŽNI ČUČANJ SA PREDRUČENJEM

Držeći par bučica pored tela, podignite levo stopalo sa tla. Spuštajte se u čučanj držeći podignutu levu nogu dok istovremeno podižete bučice ispred sebe. Zatim se vratite u početni položaj. Ako vam je ovo previše zahtevno, čučnite na klupu ispod sebe. Izvedite 3 serije sa 10 ponavljanjau seriji.

Poboljšajte stabilnost: SKLOPKA

Lezite na leđa spojenih stopala,držeći po bučicu u obe ruke pored butina (dlanovi ka unutra). Podignite noge i gornji deo tela sa tla, a zatim lučno podignite ruke iznad glave,pa ih spustite nazad do butina. Tako izgleda jedno ponavljanje.

Vi izvedite 3 serije sa 10-20 ponavljanja u seriji.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  #Fitnes: 30 minuta za savršeno telo bez masnih naslaga!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *