Šta sve možete sa bučicom: Vežbe za svaki fitnes cilj - Page 2 of 3 - Men`s Health

Šta sve možete sa bučicom: Vežbe za svaki fitnes cilj

Šta sve možete sa bučicom: Vežbe za svaki fitnes cilj

Za povećanu eksplozivnost: IMITACIJA BACANJA DISKA

Trajanje vežbe 20 sekundi, odmor 10 sekundi. Ponovite drugom rukom. Nastavite naizmenično naredna 4 minuta.

Zauzmite stojeći stav postavljajući stopala malo šire od širine ramenadržeći bučicu u desnoj ruci. Okrenite se nadesno oko levog stopala. Istovremeno savijajte kolena i spuštajte telo dok zamahujete desnom rukom, a levu spuštate nadole (kao da se spremate za bacanje diska). Zatim se zarotirajte nalevo i podignite desnu ruku,dok levu spuštate nadole.

Budite brži: UDARCI SA ROTACIJOM TRUPA

5 serija, 30 sekundi trajanje vežbe, 30 sekundi odmora

Zauzmite stojeći stav postavljajući stopala malo uže od širine ramena.Uzmite bučice u obe šake, držeći ih ispred rebara, tako da su vam dlanovi okrenuti jedan ka drugom. Zarotirajte trup nalevo, okrećući se oko desnog stopala i izvedite udarac desnom rukom pravo iz ramena. Zatim se okrenite nadesno, izvodeći udarac levom rukom.

Pročitajte i Kako pravilno izvesti potisak s grudi bučicama

Podstaknite metabolizam: NAIZMENIČNO VESLANJE U PRETKLONU

U stojećem stavu, opružite ruke pored tela držeći bučice. Iskoračite levom nogom, savijte blago kolena i malo se nagnite napred.

Povucite bučicu desnom rukom do desne strane trupa, a onda je spuštajte nazad dok istovremeno povlačite bučicu u levoj ruci do leve strane trupa. Nastavite naizmenično što brže možete 20 sekundi, a onda odmorite 10. Iskoračite drugom nogom i ponovite vežbu. Nastavite tako naredna 4 minuta.

Pročitajte i  Moja MH priča: Proteinska ishrana i svakodnevni treninzi za mišićavo telo!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *