Izvajajte donje trbušnjake - Men`s Health

Izvajajte donje trbušnjake

Ukoliko vam se i najmanje vide trbušnjaci kroz intenizivan i paklen plan treninga i fino naštimovane ishrane je veliki podvig za nekoga ko nije genetski predodređen za ovu mišićnu grupu, ali kako da pojačate svoju igru kako bi dobili priznatu definiciju u ovom delu tela?
Pa pred vama se nalazi trening koji bi trebalo da radite dva puta nedeljno za donje trbušnjake i one kose rezove koje žene vole da nazivaju “linijama za seks”.

TRENING
Obavljajte ovaj trening dva puta nedeljno. Pauza između setova je 15 do 30 sekundi, a između vežbi je 60 sekundi.

OBRNUTO GRČENJE TRBUŠNJAKA
Za ovu vežbu vam je potrebna TRX traka ili bilo koja druga traka, budite snalažljivi. Vežba se izvodi u 5 serija, a ponavljanja su: 15, 12, 10, 10, 10.

RUSKI OBRT U OPADANJU
Već smo objašnjavali kako funkcionišu ruski trbušnjaci, samo ovaj put sve to radite sa klupom za trbušnjake koja već ima negativan ugao, pa će vam ova vežba biti malo teža. Ovu vežbu izvodite takođe u 5 serija i za svaku seriju odradite po 12 ponavljanja, 6 sa obe strane.

PODIZANJE NOGU
Uhvatite mšiku za zgib i pokušajte ispravljene noge da dignete do grudi. Ova vežba možda deluje lagano, ali verujte nam da nije nimalo naivna. Radite 5 serija od 12 do 15 ponavljanja.

Pročitajte i  MASIVNIJA RAMENA: Trening od 4 vežbe koji pogađa deltoide iz svih uglova
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *