Nemojte da zaboravite na sprint! - Men`s Health

Nemojte da zaboravite na sprint!

Istraživanja koja su obradila ovu temu (efekat treninga sa visokim intezitetom naspram metaboličkih markera) rađena ove godine, pokazuju da jedan duži sprint (do 30 sekundi – što je u granici brzinske izdržljivosti) može da podigne senzitivnost ćelija insulina i da poveća oksidaciju masti.

Pročitajte i: Trening za trčanje

U maloj grupi ljudi koji su učestvovali u istraživanjima, upoređeni su bili rezultati od deset muškaraca sa prekomernom težinom koji su postizali za vreme jednog dužeg sprinta (ES – extended sprint) i jedne serije intervalnih treninga sa sprintom (SIT – sprint interval training), odnosno 4 serije od 30 sekundi sprinta i 4,5 minuta odmora.

Rezultati su pokazali da oksidacija masti se povećava za 68% kod SIT, a za 38% kod ES. Intervalni sprint trening može da pruži veće koristi od jednog jedinstvenog produženog sprinta, ali ponekad, ukoliko nemate vremena, i jedan takav produžen sprint nikada ne može da bude na odmet.

Pročitajte i  Zastava: Vežba koja dokazuje snagu celog tela
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *