Najbolji trening za sticanje mase: 3 vežbe za momentalne rezultate - Men`s Health

Najbolji trening za sticanje mase: 3 vežbe za momentalne rezultate

Najbolji trening za sticanje mase: 3 vežbe za momentalne rezultate

Ukoliko vaš trening traje više od sat vremena, moguće je da svom telu ne pružate veliku uslugu.

Probajte i: Čokoladni napitak za čistu mišićnu masu

Zapravo, to može naneti još više štete mišićima – kako bi se povećala masa, neophodno je da se izvode vežbe većeg intenziteta, a ne dugotrajne.

To ćete postići ako imate na umu sledeće taktike.

Pogledajte i: Najbolji 5×5 program za masu

STRATEGIJE ZA STICANjE MASE

MERENjE VREMENA

Na samom početku treninga, nivo testosterona biće prirodno visok. Istraživanje Centra Eastern Bloc pokazalo je da on značajno opada 45 minuta kasnije.

Nakon punog sata aktivnog vežbanja, počinje da se oslobađa kortizol kako bi telo imali dovoljno energije, što “proždire” mišićno tkivo.

Pročitajte i Isklešite svoj torzo za 20 minuta

Dakle, nije neophodno trenirati predugo, već praktično.

OTPOR

Opterećenje od 85 odsto od 1RM (maksimalne težine koju možete podići samo jednom) povećaće vaš nivo testosterona.
Ponovite vežbu 10 puta, a između svakog dizanja pauzirajte po 60 sekundi – time ćete omogućiti mišićima da se odmore i oporave i novim naporom podstaći rast mišića.

Pročitajte i: Oblikujte grudi uz pomoć trake sa otporom

INTENZITET

Uputstvo je jednostavno, što je trening intenzivniji, to ćete više kalorija sagoreti. To važi čak i ako intenzivne epizode traju kratko (oko nekoliko minuta).

Donesite odluku: 7 razloga zašto vam je potreban HIIT

VEŽBE

Ove vežbe dodajte svom treningu, uz primenu ranije pomenutih taktika, i rezultat neće izostati.

BENČ PRES NA KOSOJ KLUPI
2 serije, 15 ponavljanja, odmor: 60 sekundi

BENČ PRES BUČICAMA
3 serije, 8-10 ponavljanja, odmor: 60 sekundi

Pročitajte i  Popravite snagu odskoka

LETENjE BUČICAMA NA RAVNOJ KLUPI
3 serije, 10 ponavljanja, bez odmora

Foto: Shutterstock

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *