Zagrevanje za grudi i ramena koje ćete zapamtiti - Men`s Health

Zagrevanje za grudi i ramena koje ćete zapamtiti

Potrebno je mnogo više od odlične dijete i potisaka i pregiba kako biste ostvarili svoj pun potencijal u vličini i snazi. “Morate da izazivate mišiće gornjeg dela tela na svež i inovativan način, kako biste stmulisali njihov rast”, kaže Sean De Wispelaere, trener u teretani  Men’s Health Thrive u Lancaster, Pensilvanija.

Upravo zbog toga spremite se za nekoga već pakleni trening, a za nekoga isto tako neizdrživo zagrevanje… “Koristeći potisak sa grudi sa bučicama, sklek sa podignutim nogama (na TRX je teža opcija) i medveđi hod pogodićete sve tipove mišićnih vlakana”, kaže De Wispelaere. “Jedinstvena kombinacija ove tri vežbe povećava vašu snagu, moć i izdržljivost, čineći vaš gornji deo tela mnogo snažnijim.”

Pročitajte i: Vežbe za snažnije grudi

Da li ste spremni da probate?
Poavljajte vežbe ovako: Ponavljajte vežbe jednu za drugom, bez odmora, kada uradite sve tri vežbe to je jedan krug. Trebalo bi da uradite ukupno 5 krugova.

POTISAK SA GRUDI
Uradite 8 ponavljanja u jednoj seriji;

SKLEK SA PODIGNUTIM NOGAMA
Uradite koliko god možete ponavljanja;

MEDVEĐI HOD
Pređite put od 10 metara, a zatim uradite 10 metara unazad, ukoliko u teretani nemate 10 metara praznog prostora, uradite 5 metara napred, 5 nazad i ponovite sve to još jednom.

Pročitajte i  Volite da visite?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *