Lako do stotke - Men`s Health

Lako do stotke

Sklekovi su jedna od najboljih vežbi za izgradnju grudi, ramena i ruku i urađenih sto sklekova u jednoj seriji zaista puno govori o vašoj moći i izdržljivosti.

Ali, retko ko može to da uradi, pa vam donosimo plan vežbi koji mogu da olakšaju put do ovog cilja. Počnite sa maksimalnim brojem sklekova koje možete uraditi u jednoj seriji. Ovo će biti vaš indiviualni maksimum. Svake dve sedmice, ponovo testirajte vaš maksimalan broj.

PRVA VEŽBA
Ponedeljak, utorak i petak
Četiri puta za redom uradite maksimalan broj sklekova, a za to odvoijte vreme koje vam je potrebno. U redu je ako poslednje dve serije imaju manji broj sklekova.

Pročitajte i: Međunarodna kuća sklekova

DRUGA VEŽBA
Utorak, četvrtak i subota
Pet puta tokom dana namestite alarm (na svaka dva do tri sada je sasvim dovoljno). Uvek kada zazvoni, zauzmite položaj i uradite dva seta sklekova. Prvi neka bude do maksimalnog braja, odmorite 45 sekundi, pa probajte da uradite drugu seriju sa što više sklekova, ako već ne možete da uradite svoj maksimum, ali u najbržem mogućem ritmu.

Zvuči kao vojnički režim, ali ako postoji volja onda neće biti problema.

Pročitajte i  Kako vas brada štiti?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *