8 vežbi za odličnu formu - Men`s Health

8 vežbi za odličnu formu

Vežbanje ljudskog tela se može podijeliti u tri osnovne kategorije u koje spadaju: Potisci, povlačenja i ekstenzije.

Sprave u teretani su osmišljene kako bi se svaka od varijacija pomenutih vrsta vežbi mogla biti izvedena savršeno, i sa dodatnim težinama koje omogućavaju veći razvoj muskulature, navodi se na sajtu muscleandfitness.com

Ipak, to nikako ne znači da ne možete da vežbate bez teretane, naravno da možete. Posebno ako ciljevi nisu postavljeni mnogo visoko. Osnova dobrog izgleda je dobra ishrana, a drugi deo se odnosi na treninge koji bi trebalo da budu takvi da je ravnomerno pogođen svaki deo tela.

Zbog toga, treba uvek imati na umu da se preskakanje vežbanja jedne mišićne grupe negativno odražava na stabilnost i snagu drugih, atraktivnijih mišićnih grupa, pa i celog tijela. Stoga, za postizanje i zadržavanje dobre forme dovoljno je svakog dana izvoditi osam pokreta (vežbi), koje garantuju dobar izgled.

Pročitajte i: Uradite više zgibova

Neke vežbe je praktično nemoguće izvoditi samo sa vlastitom težinom, poput vežbi za ramena, jer bi svaka varijacija takvih vežbi bila previše komplikovana za prosečnog vežbača ili se jednostavno prebrzo prevaziđu. Zbog toga se i za vežbanje kod kuće preporučuje nabavljanje bučica ili kettlebella, kao i trake, a vratilo je moguće napraviti i nabavkom specijalne šipke koja se postavlja na štok od vrata.

U nastavku pogledajte kako izgleda pomenutih ključnih 8 vežbi:

Mrtvo dizanje

Sklekovi

Zgib

Obrnuto veslanje

Čučanj

Girja klatno

Iskorak

Potisak iznad glave

Pročitajte i  Postanite veliki, brzo
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *