Prsluk sa opterećenjem: Unesite promene u vašu rutinu - Men`s Health

Prsluk sa opterećenjem: Unesite promene u vašu rutinu

Prsluk sa opterećenjem: Unesite promene u vašu rutinu

Kada je reč o prsluku sa opterećenjem njegova najveća prednost je to što sa njim možete da se slobodno krećete i pomerate za razliku od statičnih vežbi sa šipkom, bučicom i drugim fitnes spravama.

To u praksi otvara bezbroj načina da u fizičkom smislu izazovete svoje telo na drugačiji način u odnosu na tradicione principe treninga.

4 kruga, 10 vežbi: Trening sa sopstvenom težinom koji prži masne naslage!

TRENING SNAGE SA PRSLUKOM SA OPTEREĆENJEM

Vežbe sa sopstvenom snagom uz ovaj rekvizit su izuzetno delotvorne. Uz njih možete vežbati celo bez dodatnih tegova, a za razliku od vežbi sa sopstvenom težinom nisu limitirane. U određenom momentu doćete do tačke kada ćete biti previše jaki da biste radili isključivo vežbe sa sopstvenim telom. Na primer, ukoliko ste sposobni da uradite seriju od 40 sklekova to znači da ste više izgradili mišićnu izdržljivost nego snagu.

Upravo zato su prsluci sa opterećenjem, pogotovo oni na koje možete dodavati tegove, idealno rešenje. Tako ćete vežbe koje inače radite sa lakoćom sada morati raditi u manjem obimu zbog opterećenja. Ovo su vežbe koje vam preporučujemo.

Prsluk sa opterećenjem: Unesite promene u vašu rutinu
Foto: Shutterstock

BUGARSKI ČUČANJ

Ova popularna varijacija čučnja uz prsluk sa opterećenjem dobija drugu dimenziju jer je čini zahtevnijom. Ukoliko čučanj radite sa šipkom izbegavajte velike težine i fokusirajte se na tehniku izvođenja ove vežbe.

Fitnes trikovi: 3 najbolje vežbe za čelične bočne trbušnjake

LATERALNO PUZANJE (LATERAL CRAWL)

Pokret lateralnog puzanja je sam po sebi vrlo zahteva. Dodatno opterećenje ovu vežbu čini još težom jer stvara veću tenziju na torzo i ramena. Zbog toga je veoma popularna među profesionalnim sportistima jer na odličan način gradi snagu i izdržljivost ramena i mišića jezgra.

Pročitajte i  Upoznajte ludilo

DEPTH DROPS

Fitnes stručnjaci preporučuju ovu vežbu jer gradi ekcentričnu snagu kada se spuštate sa klupe i prizemljujete se lagano na podlogu. Jedna od najboljih komponenti za postizanje veće brzine i mobilnosti su ekcentrični pokreti koji snažno utiču na mišićnu kotrakciju.

BOČNI SKIP

Ova vežba koja je neizostavni deo fudbalski treninga idealna je za popravljanja mobilnosti nogu i brzinu tela. Uz prsluk sa opterećenjem izgradićete snažnije noge, trbušnjake i bolju kondiciju.

Agilnost i brzina: 5 drilova za spremnije telo

ČUČANJ I MRTVO DIZANJE

Iako su ove dve bazične vežbe same po sebi zahtevne, uz dodatno opterećenje pretvaraju se u vrhunski fitnes izazov. Zbog pozicije opterećenja sila prenosa je drugačija nego u slučaju tradicionalnih tehnika pa dolazi do promena u centru za gravitaciju.

LEGIONARI

Ko god da je izmislio legionare učinio je to da bi namučio ljude. Samo 10 ponavljanja ove vežbe i kod elitnih sportista izaziva osećaj zamora. Zamislite onda kako izgledaju legionari sa opterećenjem. U pitanju je vrhunski fitnes izazov.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *