10 minuta za veće bicepse - Men`s Health

10 minuta za veće bicepse

Fitnes ekspert, Greg Plit, osnivač Metaball Fitness Systema i model koji se pojavio na naslovnim stranama mnogih fitnes magazina, predstaviće nam svoj neverovatni trening za ruke.

“Ovaj trening za ruke možda sadrži samo četiri vežbe, dve serije i možda traje 10 minuta, ali ćete pri kraju bukvalno plakati”, obećava Plit. “U proseku ćete posvetiti svakoj vežbi po jedan minut, tako da je to 8 minuta treninra i dva minuta odmora. Ukoliko vam je ovaj trening odvojeno isuviše lak, ubacite ga nakon treninga leđa recimo i svakako ćete videti razliku.”

Pročitajte i: Veće ruke, brzo

TRENING
Kao što smo već rekli, uradićete ove četiri vežbe, jednu za drugom bez prekida, a kada završite prvi krug odmorite minut ili dva i ponovite ceo krug još jednom, samo otpozadi. Dakle ono što vam je u prvom krugu bilia poslednja vežba sada će biti prva.

VEŽBE
Biceps pregib sa šipkom
Ponavljanja: 8-10; Tempo: 2 sekunde dižite teg, 4 sekunde ga spuštajte.

Biceps pregib na obrnutoj Smitovoj klupi
Ponavljanja: 12; Tempo: 2 sekunde dižite teg, 4 sekunde ga spuštajte.

Koncetracioni pregib
Ponavljanja: 15 (za svaku ruku); Tempo: 2 sekunde dižite teg, 4 sekunde ga spuštajte.

Stojeći biceps pregib sa aperkat potiskom;
Ponavljanja: 30 (za svaku ruku); Tempo: Što brže možete;

Pročitajte i  Savladajte zgib jednom rukom
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *