Brutalni CrossFit trening - Men`s Health

Brutalni CrossFit trening

Zato CrossFit treneri teraju svoje polaznike da, nakon određenog vremenskog intervala, ponavljaju ove treninge ne bi li na taj način pratili njihov napredak. Ako skratite vreme ili povećate broj svojih “poena”, možete da budete sigurni da ste postali jači, brži i da ste verovatno povećali svoju izdržljivost.

Zato vam mi predstavljamo jedan od osnovnih KrossFit treninga, pod nazivom Fran.

A kako izgleda trening koji nosi naziv Tuča koja je krenula po zlu, otkrijte OVDE

TRENING
Odradite tri kruga čučnja sa potiskom, a potom zgibova. Trebalo bi da uradite 21 ponavljanje u prvom krugu, 15 u drugom i 9 u trećem (ovo važi za obe vežbe).

Ovaj trening meri vašu snagu sa samo dve vežbe, ali takve dve vežbe koje praktično uključuju svaki mišić u vašem telu. Prva je kombinacija prednjeg čučnja i potiska sa ramena, a za zgib već znate da je jedna od najzahtevnijih vežbi sa sopstvenom težinom.

Vreme za koje bi ovaj trening trebalo da bude gotov: 8-10 minuta.

SAVETI
Kao kod većine CrossFit treninga, koji uključuju ponavljanja od 21-15-9, serija sa 15 ponavljanja je definitivno najteža. Ukoliko ne možete da uradite svih 15 ponavljanja od jednom, onda probajte da uradite tri serije po 5 sa malim odmorima, ali svakako gledajte na sat.

Pogledajte kako šampion CrossFit igara radi ovaj trening u video klipu ispod.

Pročitajte i  Kako da trenirate u prepunoj teretani?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *