Neverovatno efikasan kardio trening sa bučicama - Men`s Health

Neverovatno efikasan kardio trening sa bučicama

Razbijte svoj masne naslage sa ovim treningom koji ne ukljčujue ni traku za trčanje, ni spravu za nordijsko skijanje, a ni veslački ergonometar.

Pogledajte i: Trening od 4 vežbe koji će vam spržiti salo

Kardio trening može da se odradi i bez toga da se osećate kao hrčak na točku. Robert dos Remedios, personalni trener, predstaviće vam svoj parkleni metabolički trening koji od vas zahteva samo jaku volju i par bučica.

“Gradite mišiće koji će svakako sagoriti kalorije, ali brz tempo i kratko vreme za odmor ne dozvoljavaju da vam se mnogo spuste otkucaji srca”, kaže dos Remedios. “Kako budete završavali krug za krugom pauze će vam delovati sve kraće i kraće.”

Pročitajte i: Trening za čuku

I za razliku od laganog džoginga na traci, karido sa nemilosrdnim tempom može da održi vaš metobalozam ubrzanim i dugo nakon završetka treninga. Plus, garantujemo vam da ćete se mnogo više zabaviti sa 30 minutnim treningom koji uključuje bučice, umesto ravnomernog trčanja na traci.

URADITE TO
Podestite tajmer tako da se oglasi nakon svakog minuta. Svakoj od navedenih pet vežbi posvetite jedan minut. Trebalo bi da uradite 10 ponavljanja u okviru jednog minuta, a ostatak minuta možete da odmarate. Jedan krug je kada uradite svih 5 vežbi, uradite od 4 do 6 krugova.

Pogledajte i: Jednominutna intenzivna vežba koja će potpuno transformisati vaš trening

VEŽBE

Čučanj sa peharom

 

 

Skijaški zamah sa bučicam



Čučanj potisak



Iskorak skok



Veslanje u skleku


Pročitajte i  Pratite najbolje trendove: Kako najlakše da isklešete svoje telo
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *