Životna priča i trening ovog UFC borca će vas motivisati - Men`s Health

Životna priča i trening ovog UFC borca će vas motivisati

Životna priča i trening ovog fajtera će vas motivisati

UFC borac Daren „Gorila“ Til izaziva vas da dostignete borbenu gotovost, od razmene udaraca do partera, kao i da izvršite atak na svoj stomak.

Svet borilačkog sporta ima reputaciju okrutne i prljave igre. Ali, nož u leđa?! I to ne u prenesenom značenju. Za Darena Tila, dvadesetpetogodišnjeg UFC borca, bila je to surova stvarnost, koja mu je potom poslužila kao katalizator uspeha. Jedna svađa u rodnom Liverpulu 2012. godine završila se ubodnim ranama na leđima, kada mu je nož za milimetar promašio arteriju.

„Počeo sam mnogo više da cenim život i prestao da ga uzimam zdravo za gotovo“, kaže on. „To me je nateralo da vežbam jače“. Osetivši da ova promena može dobro da utiče na borca, njegov tadašnji trener je predložio da se na neko vreme presele u Brazil. Planirani šestomesečni boravak pretvorio se u tri i po godine maj taija i kik-boksa. Karijera mu je ubrzo krenula uzlaznom putanjom.

Til je svoj UFC debi imao 2015. godine. Završio je borbu onesvestivši protivnika udarcima laktovima u glavu i time započeo uspon do vrha. Međutim, nailazio je na mnoge prepreke – poput nedavnog poraza od Tajrona Vudlija. Ali, „Gorila“ se već uveliko uspinje nazad ka vrhu UFC-a. Trenira pet dana nedeljno, ujutro i uveče, a naglasak je na rvanju. Kardio vežbe dolaze kroz rad sa fokuserima, koji se bazira na Tilovom omiljenom maj-taiju, i kroz sparinge bez uzdržavanja od udaraca.

„Sparingujemo tako da se što više približimo pravoj borbi“, kaže Til. Nedelju završava intenzivnim trčanjem. „Petak je dan za sprint. Istrčim 45-50 sprintova, s intervalima za odmor od po 10-20 sekundi. To vas dobro oznoji“, objašnjava. Njegovi principi mogu da vam osiguraju uspeh. Kada trenirate, udaljite se od svakodnevice koja vam odvlači pažnju, bez obzira na to gde se nalazite, u Brazilu ili u tihom ćošku teretane u kojoj vežbate. Tilova odluka da vežba dva puta dnevno, da na svakom treningu dostigne intenzitet prave borbe i uz sve napore istrči 50 sprintova, takođe ukazuje na odlučnost i usredsređenost, što i vama preporučuje. Ako budete pravili pauze, nećete imati velike šanse.

View this post on Instagram

Still a lot to learn.

A post shared by Till (@darrentill2) on

Za Tila, ustajanje posle pada je deo života, a strah ne postoji. „Želim da pobedim sve u velter kategoriji. Želim da uđem u ring sa svakim“, kaže on. Ko god mu se nađe na putu, trebalo bi da pripazi.

Pročitajte i  Najluđe vežbe sa ovogodišnjih Crossfit igara
Životna priča i trening ovog fajtera će vas motivisati
Foto: Gettyimages

Njegova fitnes lična karta:
Visina 1,83M
RASPON RUKU 1,90M
težina 77kg

MMA Mantre

Podignite trening na viši nivo uz Tilove savete:

TESTIRAJTE SVOJ KARAKTER
„Ako želite da naučite bilo šta o sebi, izađite iz zone komfora – ili ćete uspeti ili odustati.“

NAUČITE DA SE FOKUSIRATE
„Ne dozovolite da vam išta spolja utiče na vežbanje. Kada vežbate, postoji samo trening i ništa drugo.“

VERUJTE U BOLJE
„Vežbajte um svaki dan. Govorite sebi da ste najbolji i da bolji ne postoji, sve dok ne budete 100% sigurni u to.“

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *