Majki Vard trening - Men`s Health

Majki Vard trening

Potreban vam je snažan trup kako bi postali snažan bokser, kaže Vard, bokser koga je Mark Valberg igrao u filmu The Fighter. “Odatle dolazi sva snaga. Kada se izvijete da zadate udarac, vi unosite kukove i ceo trup u taj udarac“.

ISPROBAJTE NJEGOV TRENING

1. Sklek 15 ponavljanja
2. Mekgil trbušnjaci 15 ponavljanja po nozi
Lezite na leđa, opružite desnu nogu, a levu savijte i postavite stopalo ravno na tlo. Sa dlanovima ispod donjeg dela leđa podignite glavu i ramena (ne savijajte donji deo leđa). Zaustavite se i spustite.

3. Bočni trbušnjaci 15 ponavljanja po strani
Lezite na levu stranu, opružite se i poduprite noge o zid ili nešto teško. Postavite levu ruku na grudi, a desnu iza glave. Podignite trup prema kuku. Zaustavite se, a onda vratite u početni položaj.

4. Podizanje kukova 10 ponavljanja po strani
Lezite na levu stranu, podupirujući gornji deo tela levim laktom i podlakticom, ne savijajući kolena. Podignite kukove  tako da vam je trup iznad paralele sa tlom, a telo formira pravu liniju od glave do stopala. Zaustavite se i spustite.

5. Uvrtanje sa medicinkom 15 ponavljanja
Uhvatite medicinku u visini grudi i ispružite ruke ispred sebe. Ne pomerajući trup, rotirajte ruke na levu stranu dokle god možete, pa onda na desnu. To je jedno ponavljanje. Nastavite tako što brže možete.

Uradite ukupno 2 ili 3 kruga.

Pročitajte i  15 fenomenalnih vežbi koje ste sigurno zaboravili
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *