Trbušnjaci kao fotošopirani: Evo kako bučice mogu biti od velike koristi - Men`s Health

Trbušnjaci kao fotošopirani: Evo kako bučice mogu biti od velike koristi

Ukoliko imate nameru da kupite samo jedan komad trening opreme, neka to budu bučice. Nisu previše skupe, raznovrsne su i odličan su način da izgradite dobru osnovu.

Uz to, vežbe sa bučicama ili šipkama pomažu vežbačima da se motivišu i isprobaju nešto novo i da usavrše bazične pokrete. Dodavanje nekoliko kilograma dok radite pregib ili iskorak imaće pozitivan efekat na vaš trening i obezbediće vidljive rezultate.

Osam minuta za izvajane pločice: Najbolji trening za trbušnjake (VIDEO)

POLUTRBUŠNJACI SA SLOBODNIM TEGOVIMA

3 serije, 10 ponavljanja

Sledeći put kada budete radili polutrbušnjake, uključite i ruke u izvođenje ove vežbe. Izvodite ovaj pokret dok ste na leđima tako što ćete držati bučicu ili teg na grudima. Jedan od opcija su i polutrbušnjaci sa bučicama u obema rukama koji se izvode tako što ruke istežete iza sebe.

PODIZANJE NOGU

3 serije, 10 ponavljanja

Spustite se u ležeći položaj i uhvatite jedan teg. Spojite stopala i podižite noge iznad tela, trudeći se da sve vreme budu u pravom položaju. Angažujte mišiće trbušnjaka i koristite ih da biste podigli donji deo tela sa poda. U položaju na najvišoj tački zadržite se 3 sekunde a zatim se vratite u početnu poziciju.

BOČNI TRBUŠNJACI BUČICAMA

3 serije, 10 ponavljanja

Postavite se u raskoračni stav u širini ramena i uzmite bučice u obe ruke. Podignite jednu ruku iznad glave blago savijajući lakat. Povijajte torzo u jednu stranu kako biste pogodili bočne trbušnjake. Ponovite ovaj pokret i sa druge strane.

Vlasnik najboljih trbušnjaka na svetu: Upoznajte azijskog Švarcenegera

ROTACIJA BOČNIH TRBUŠNJAKA

3 serije, 10 ponavljanja

Legnite na leđa i savijte kolena pod uglom od 90 stepeni, a stopalima pritisnite podlogu. Držite jedan teg obema rukama ispred sebe, podižite gornji deo tako da kreirate V oblik sa vašim grudima i butinama. Rotirajte torzo na desnu stranu i zadržite gornji deo tela u pravom položaju, zatim se vratite na centralnu poziciju a nakon toga zarotirajte se na levu stranu.

Pročitajte i  Kako trenira trenutno najbolji košarkaš NBA lige: Vežbaj kao Rasel Vestbruk

Foto: Shutterstock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *