Pakleni trening na stepenicama - Men`s Health

Pakleni trening na stepenicama

Jedan od boljih personalnih trenera današnjice, Endi MekDermot, pokazaće vam kako da odradite trening koji će pogoditi mišiće nogu i trupa. Dakle radićete dve serije vežbi za nogu, dve za trup, a potom ćete krenuti na stepenice.

Naravno pre nego što krenete sa treningom obavezno se pravilno zagrejte. Prvu vežbu za noge koju ćete raditi za noge je rumunsko mrtvo diizanje na jednoj nozi, uradite po pet ponavljanja za svaku nogu. Druga vežba je vežba za trup, kod ove vežbe ćete stati u položaj za sklek, a onda ćete desnim kolenom pokušati da dodirnete levi lakat i obrnuto i uradite 10 ponavljanja. Treća vežba je iskorak, koji ćete raditi za svaku nogu po 5. Četvrta vežba je vežba za trup, a to je spajdermen sklek.

Pogledajte i kako izgleda Endijev trening koji uključuje samo medicinku

Kada završite sve vežbe to je jedan krug, ali nije još gotovo sada krenite na stepenice, trčite uz i niz stepenice jedan minut. Kada završite odmorite malo i krenite sa svim vežbama ponovo. Možete sebi da odredite unapred broj krugova koji želite da uradite ili možete da odredite sebi vreme koje želite da provedete u vežbanju. Pogledajte kako Endi radi ovaj trening u video klipu ispod.

Pročitajte i  Saveti čoveka koji može da uradi 10.000 legionara!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *