Probudite kockara u sebi: Neobični trening uz špil karata - Men`s Health

Probudite kockara u sebi: Neobični trening uz špil karata

Lični trener i osnivač poznatog fitnes centra u blizini Londona Dejvid Kingburi, kreirao je delotvoran i neobični trening program koji je brzo stekao popularnost. Dejvid se proslavio pripremajući veliki broj holivudskih glumaca za akcione uloge.

Saznajte i Iskujte moćne trbušnjake bez teretane

Naizgled ćete pomisliti da je u pitanju sasvim uobičajan trening, ali je u stvari mnogo zabavniji.

Princip kružnog treninga je jednostavan. Naime, on se izvodi uz pomoć karata, tačnije pre svakog pokreta se izvlače karte koje označavaju određenu vežbu.

Karte sa slikama znači 10 ponavljanja, as znači 11, a džoker označava pauzu od jednog minuta. Promešajte karte i izaberite jednu sa vrha.

Trening nije gotov dok ne izvučete i poslednju kartu.

KADA IZVUČETE HERC: 

Vežba 1: LEGIONAR
15 serija, 1-11 ponavljanja, bez pauze

Otkrijte i 63 najbolje vežbe šipkom za čvrste trbušnjake

KADA IZVUČETE KARO

Vežba 2: ČUČANJ SA SKOKOM
15 serija, 1-11 ponavljanja, bez pauze

KADA IZVUČETE PIK

Vežba 3: IZDRŽAJ 
15 serija, 1-11 ponavljanja, bez pauze

Najbolja vežba za izgradnju donjih trbušnjaka!

KADA IZVUČETE TREF 

Vežba 4: HODAJUĆI ISKORAK 
Hodajući iskorak; 15 serija, 1-11 ponavljanja, bez pauze

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Za kraj napornog treninga: Povećajte težinu za bolje rezultate
Inicijalizacija u toku...

1 thought on “Probudite kockara u sebi: Neobični trening uz špil karata

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *