Evo kako poništavate sate u teretani - Men`s Health

Evo kako poništavate sate u teretani

Na svu sreću razlozi za izostanak vašeg napredovanja u teretani nije teško otrkiti, sve što trebat da uradite je da prostudirati svoju ishranu i same treninge, te da shvatite da je napredak u fizičkom planu proporcionalan znanju o samom ljudskom telu i njegovom funkcionisanju.

NE JEDETE DOVOLJNO
Želite da povećate mišićnu masu, pa ste počeli žestoko da trenirate, a čak ste i nabavili neki suplement poput whey proteina, međutim i dalje nema značajnijeg napretka? Stvari su jasne, ne dostižete kalorijski suficit, tj. ne unosite veću količinu kalorija od one koja je potrebna vašem telu za normalno funkcionisanje i održavanje iste kilaže. Dakle, napredak kreće iz kuhinje, pa tek onda dizanjem tegova!

JEDETE VIŠE NEGO ŠTO TREBA
Imate zamisao da smanjite telesnu masu i popraviti formu, ali i pored toga što ste počeli da živite aktivnijim životom kilogrami se jako sporo gube? Suprotno iznad opisane situacije, očigledno nije dovoljno smanjen unos kalorija tokom dana. Fizička aktivnost zaista pomaže da se određen broj njih potroši, ali glavni deo posla vas očekuje prilikom smanjenja porcija i borbe sa sobom da ne zatražite još, navodi se na sajtu body.

NE BIRATE PRAVE NAMIRNICE
Žestok trening jeste ono što bi trebalo da vam bude cilj, bilo da želite povećanje mišićne mase ili smanjenje masnih naslaga, ali ako nakon mukotrpno provedenih sat ili više vaša dopuna “goriva” bude potpuno nekvalitetna, velike su šanse da ste uzalud potrošili vreme. Dobra ishrana je ključ dobrog izgleda, pa idući put pažljivo odaberite namirnice koje ćete pojesti ujutru, pre treninga, posle treninga ili uveče. Gledajte da izbegavate slatkiše, masnoće (zasićene), kao i testeninu, beli hleb i ostale loše ugljene hidrate.

Pročitajte i  Isklešite mišiće kao Džon Snežni - trening Kita Haringtona

PREVIŠE TRENIRATE
Katabolizam je pojava samouništenja mišića koju izaziva prekomerna fizička aktivnost, pa budući da telo nekada u takvim okolnostima ne može da dođe do rezervi hrane koja bi služila kao gorivo, počinje da koristiti mišićno tkivo za istu svrhu. Sve to jednog vežbača odmiče od željenog cilja i pravi mu više problema nego koristi.

Pročitajte i: Odakle dolazi umor

Osim toga, dugotrajni kardio treninzi teraju organizam da nauči da se bori sa tolikim stresom i postane imun na njega, a ako svemu tome dodamo povećano lučenje hormona stresa koji inače onemogućava topljenje masnih naslaga, postaje nam kristalno jasno što svi stručnjaci preporučuju izvođenje kardio vežbi u kratkim, ali snažnim intervalima.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *