Trening od 4 vežbe koji će vam spržiti salo - Men`s Health

Trening od 4 vežbe koji će vam spržiti salo

Ukoliko želite da izgradite svoje telo, pliometrijske vežbe bi trebalo da predstavljaju vašu svakodnevnu rutinu. Eksplozivni pokreti mogu da ubrzaju proces transformacije i da izgrade vaše atletsko telo.

Tod Darkin, personalni trener i autor The IMPACT! Body Plan, osmislio je ovaj kratki izazov kako biste vi u što kraćem roku iskoristili svoju maksimalnu snagu i volju. Ovaj trening pogađa vaša mišićna vlakna koja se brzo kontrakuju, a upravo ova vlakna su zasluža za vaše skokove i sprinteve…

Pročitajte i: Sklek izazov.

Isprobajte ovaj Darkinov izazov od četiri pokreta, biće vam mnogo zabavnije i mnogo teže, od ravnomernog rađenja vežbi za noge po serijama od 10 do 12 ponavljanja.

Evo kako ovaj trening funkcioniše: uzmite štopericu i uradite navedene vežbe bez ikakve pauze između. Prvo uradite 10 čučanj skokova, zatim 20 iskoraka u skoku, potom 30 planinara i na kraju preskočuite vijaču 40 puta. To je prvi krug, uradite još dva kruga istih vežbi.

Napravite pauzu kada mislite da morate, ali nemojte da zaustavljate štopericu. Darkin je ova 3 kruga uradio za 3 minuta i 22 sekunde. Da li možete da da pobedite vreme personalnog trenera? Ostavite nam vaše vreme u komentarima ispod.

Pročitajte i  Vulverinov trening koji prži masne naslage i bilduje mišiće
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *