Pobedite mamurluk u teretani: 4 vežbe koje brišu neželjene efekte prethodne noći - Men`s Health

Pobedite mamurluk u teretani: 4 vežbe koje brišu neželjene efekte prethodne noći

Znojenje u teretani nakon mamurluka sigurno može da ima željene efekte, ali ako vežbate isuviše naporno, rizikujete da dehidrirate i smanjite nivo šećera u krvi.

Džejmi Oliver: Ovo je najbolji recept za mamurluk

Ovaj trening uključuje vežbe sa sopstvenom težinom i nateraće vas da se brzo oporavite od naporne noći.

Uradite prve tri vežbe za 15 minuta, a onda 15 minuta radite četvrtu vežbu, koja predstavlja sjajnu kardio završnicu treninga.

Vežba 1

HODAJUĆI ISKORAK

5 serija, 10 ponavljanja, bez odmora

Otkrijte i Iskorak ka većim nogama

Iskoračite napred što više možete desnom nogom, savijajući koleno skoro do poda. Iskoristite petu desne noge da gurnete sebe u sledeći iskorak, ovog puta levom nogom.

Vežba 2

OBRNUTO VESLANJE NA SMIT MAŠINI

5 serija, 10 ponavljanja, bez odmora

Pogledajte i Jednoručno obrnuto veslanje

Podesite šipku u predelu struka. Uhvatite je rukama postavljenim u širini ramena, dok vam se noge takođe nalaze u širini ramena.

Savijajući laktove, podižite se dok vam grudi ne dodirnu šipku, a potom se spustite u početni položaj.

Vežba 3

DRVOSEČA MEDICINKOM

5 serija, 10 ponavljanja, bez odmora

Stojite dok vam se stopala nalaze u širini ramena, a kolena su blago savijena. Držite medicinsku loptu obema rukama koje su ispružene.

Saznajte i Neverovatan trening medicinkom

Rotiranjem struka, eksplozivno podižite loptu visoko iznad levog ramena. Kada dostignete najvišu tačku, spustite loptu do desnog skočnog zgloba. Uradite sva ponavljanja s jedne strane, a potom zamenite ruke.

Vežba 4

PRESKAKANJE VIJAČE

1 serija, trajanje vežbe 15 minuta

Uhvatite kanap za oba kraja. Koristite svoje ručne zglobove da okrećete vijaču i preskačite je pre nego što dodirne zemlju.

Saznajte i Najbolji trening vijačom

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Vežbanje u genima?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *