Tuča koja je krenula po zlu - Men`s Health

Tuča koja je krenula po zlu

Ovaj trening testiraće vašu snagu, izdržljivost, ali i mentalnu čvrstinu, a evo kakav vas pakao očekuje…

TRENING
Dajte sebi 1 poen svaki put kada odradite ponavljanje sa pravilnom formom (imajte na umu da ćete se možda veoma brzo umoriti, ali nikada, ponavljamo, nikada nemojte da zanemarujete formu jer tako rizikujete povrede), osim kad je u pitanju veslanje na ergometru, tu računajte kao poen svaku kaloriju koju sagorite. Idite iz vežbe u vežbu bez pauze, odmorite minut kada završite ceo krug, a potom ponovite krug još dva puta.

Pročitajte i: 3 saveta krosfit šampiona

Ovaj trening je izuzetno efikasan ako imate trening partnera, jer ćete moći da zapisujete bodove i samim tim teraćete sebe da budete pobednik ovog malog takmičenja.

VEŽBE

Bacanje medicinke o zid

Sumo mrtvo dizanje i vučenje do brade

Skok na kutiju (ili klupu)

Potisak iznad glave

Veslanje na ergometru.

Pročitajte i  Pliometrija za snagu
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *