4 nekonvencionalne vežbe za sagorevanje masti - Men`s Health

4 nekonvencionalne vežbe za sagorevanje masti

Što više mišića uključite u svakoj od vežbi, više ćete pokrenuti metabolizam. Upravo zbog toga vežbe kao što su zadnji čučanj, mrtvo dizanje ili zgibove više utiču na vaše telo nego što to rade nožne ekstesnzije i letenje na pek deku.

Vreme koje vaši mišići provedu napeti ili vreme pravog rada je ključ uspeha. Trebalo bi da vreme provedeno u radu bude jednako ili čak duže od vremena koje provedete odmarajući. Upravo zato vam predstavljamo 4 vežbe koje predstavljaju sjajnu završnicu za svaki vaš trening.

Pročitajte i: 10 najboljih vežbi sa medicinkom

TRENING
Radite po pravilu 20 sekundi rada / 10 sekundi odmora, dakle zgrabite deo opreme koja vam je potrebna i radite vežbu 20 sekundi, a potom odmorite 10. Uradite 8 serija svih vežbi po pravilu 20/10, odmorite potom 2 minuta, a zatim ponovite ceo krug još 2 puta.

Vežbe
Medveđi hod; Probajte da pređete što veću razdaljinu za 20 sekundi (ovaj trening posebno dobro funkcioniše ukoliko imate trening partnera, zbog takmičarske note).

Udarci teškim kanapom;

Girja klatno;

Udarac medicinkom o pod;

Pročitajte i  Kristijano Ronaldo: 15 najboljih fitnes saveta koje ste do sad čuli
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *