Najbolje vežbe za donje trbušnjake - Men`s Health

Najbolje vežbe za donje trbušnjake

Donji trbušnjaci su uglavnom najteže mesto za izgrađivanje mišića i to iz očiglednih razloga. Naime, ljudi često imaju više masnih naslaga u donjem delu torza nego u gornjem delu, kaže fitnes ekspert Bred Šoenfeld.

Trbušnjaci zapravo predstavljaju jedan veliki mišić koji se zove rectus abdominus. Proteže se od grudne do pelvične kosti, a razlog zašto pločice izgledaju kao šest različitih mišića leži u tome što se tetive protežu horizontalno preko trbušnog zida.

Saznajte i Dve brze vežbe koje garantuju kamene trbušnjake

Međutim, izvođenjem određenih vežbi, možete da pogodite mišiće donjeg dela trbušnjaka i da ih postaknete na rast, kaže Šoenfeld.

Najbolje vežbe za ovaj deo tela su one koje skupljaju i istežu mišiće. Izometrijske vežbe poput izdržaja su korisne za izgradnju snage i veličine mišića ali održavaju mišićnu kontrakciju statičnom. Upravo dinamična mišićna kontrakcija najbolje pokreće definisanje mišića.

Šta treba da uradite da biste donji deo trbušnjaka naterali da se grči i opušta? Morate da podižete karlicu i noge iz ležećeg položaja.

NAJBOLJA VEŽBA ZA DONJE TRBUŠNJAKE – REVERSE CRUNCH

Umesto podizanja i spuštanja nogu, fokusirajte se na uvlačenje karlice u toku vežbe.

Kroz taj pokret donji deo trbušnih mišića će se skupljati i istezati pod naletom vaše težine. Da biste dobili punu definiciju trbušnjaka morate pre svega otkloniti masne naslage, a za to će vam biti potrebna i promena režima ishrane.

Otkrijte i Zašto neki trbušnjaci izgledaju… čudno?

Prva varijanta: Lezite na pod ili klupu. Savijte kukove i kolena pod uglom od 90 stepeni. Povlačite karlicu prema pupku, a zatim se vratite u početnu tačku. To je jedno ponavljanje.

Druga varijanta: Uhvatite šipku iznad glave sa hvatom u širini ramena, a potom savijena i skupljena kolena podižite do visine ramena.

Pročitajte i  Najbolji kućni trening za izgradnju jezgra i trbušnjaka

Foto: Shuttestock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *