Naučite kapueru: Osnovni potezi brazilske borilačke veštine koja je osvojila svet - Men`s Health

Naučite kapueru: Osnovni potezi brazilske borilačke veštine koja je osvojila svet

KAKO TRENIRATI KAPUERU?

Ova visokoenergetska veština koja se kombinuje sa muzičkom pratnjom zbog svog intenziteta se smatra jednim od najboljih treninga za pokretljivost i fleksibilnost tela. Da biste savladali osnove potrebne su instrukcije profesionalnih trenera. Treninzi počinju jednostavnim pokretima u stranu i laganim bokserskim vežbama oko 10 minuta kao jedan vid zagrevanja. Kao i kod drugih borilačkih veština i kod kapuere postoje različiti nivoi i kategorije.

Foto: Shutterstock

Saznajte i Kako vežbaju i hrane se monasi Šaolina?

OSNOVNI NIVO: ŽINGA

Prva uvodna faza u kapueri se zove žinga i podrazumeva različite osnovne pokrete koji su kombinacija fitnesa i plesa. Desnom nogom zakoračite u nazad, težinu tela spustite na levo stopalo savijajući koleno i spuštajući se što niže možete. Desna noga vam mora biti ispružena u dijagonali iza leđa.

Ova početna vežba se radi po 10 puta u tri serije jednom i drugom nogom.

DRUGI STEPEN: AU 

Au normal je srednje teški nivo kapuere. Sličan je premetu i koristi se da bi se obišao protivnik. Potrebno je vežbu raditi sporije dok su vam ruke i noge savijene unapred kako biste žaštitili lice i torzo od potencijalnog napada.

Saznajte i Najzastupljenije borilačke veštine na svetu

TREĆI STEPEN: MARTELO

Završna vežba pre višeg nivoa hoda je martelo. Ovi pokreti se smatraju korenom kapuere i vrlo su slični pokretu bokserskom krošeu. Martelo vežba ojačava sve velike mišićne grupe, uključujući mišiće nogu. Vežba se izvodi u širokom raskoračnim stavom tako što se podiže desna noga i savijaju se kolena. Udarate zamišljenog protivnika nogom unapred formirajući ugao od 90 stepeni između dve noge.

ZAVRŠNI STEPEN: HODA

Završni nivo uvodnog stepena kapuere zove se hoda. On podrazumeva borbu dva takmičara uz izvođenje energičnih pokreta i pratnju muzike u krugu, koji formiraju drugi kapueristi. Tokom samog okršaja dolazi do psihičke i fizičke interakcije takmičara u nizu energičnih pokreta kako bi osvojili prostor protivnika.

Pročitajte i  On je zaslužan za savršen izgled holivudskih zvezda: Džejson Volš o saradnji sa Metom Dejmonom

Pogledajte i 7 najopasnijih borilačkih sportova ikada (VIDEO)

Nakon ove aktivnosti potrebno je ohladiti telo i opustiti mišiće, najčešće uz desetominutno lagano šetanje i istezanje.

Foto: Shutterstock

 

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *